خروجي؛ آخرين گام توليد نرم افزار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 26
نویسنده : مولوی
خروجي؛ آخرين گام توليد نرم افزار
در هفته‌هاي گذشته با روند توليد نرم‌افزارهاي چندرسانه‌اي آشنا شديم و نرم‌افزارهايي را كه در اين مراحل به آنها نيازمند بوديم، بررسي كرديم. آخرين مرحله از مراحل توليد يك نرم‌افزار چندرسانه‌‌اي، انتشار (Publish) آن است. در اين مرحله بايد پروژه به نحوي تنظيم شود كه در همه كامپيوترها قابل اجرا باشد و به همان نحوي كه در كامپيوتر ما ديده مي‌شود، در كامپيوتر كاربران نيز نمايش داده شود. البته برخي تنظيمات مورد نياز در همان مرحله طراحي بايد مد نظر قرار گيرد تا خروجي مطلوب ايجاد شود از جمله:

1ـ تفكيك‌پذيري (رزولوشن) پروژه

منظور از تفكيك‌پذيري همان تعداد پيكسل‌هاي پروژه در واحد طول و عرض پروژه است كه بيانگر اندازه خروجي هنگام اجرا خواهد بود. اگر كيفيت كمتر از رزولوشن مانيتور مقصد باشد، هنگام اجرا به صورت تمام صفحه، كوچك تر از صفحه نمايش خواهد بود و اگر بزرگ‌تر از رزولوشن نمايشگر مقصد تعريف شود، بخشي از پروژه هنگام اجرا نمايش داده نخواهد شد.

براي حل اين مشكل بايد در آغاز طراحي نرم‌افزار، تفكيك‌پذيري استانداردي كه بيشتر كاربران از آن استفاده مي‌كنند را به كار ببريم و برنامه را به گونه‌اي تنظيم كنيم كه خود آن به صورت خودكار تفكيك‌پذيري مانيتور مقصد را با رزولوشن پروژه ما يكي كند.

به اين منظور اگر خروجي نهايي پروژه‌مان را در نرم‌افزار MMB توليد مي‌كنيم، بايد در بخش Project»Project settings»Display resolution گزينه Try to change to را فعال ساخته، رزولوشن دلخواه را در قسمت جلوي آن انتخاب كنيم. با اين كار، هنگام اجراي برنامه رزولوشن مانيتور مقصد به صورت خودكار به رزولوشن مورد نظر ما تبديل خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: